adidas schoenen dames

Harold Southey

adidas schoenen dames

Beitragvon Harold Southey » Do 19. Sep 2019, 02:58

Welke adidas-kicks zou je willen dat er werd geraakt met Boost-technologie? adidas gazelle Laat me je keuzes weten in de reacties hieronder. De samenwerking tussen Adidas en Neighborhood had een echt uniek ontwerp. Het bruine lederen bovenwerk wordt vergezeld door een witte tussenzool en geeft een zeer stijlvolle uitstraling. De teenbox heeft een speciale buurtmarkering, samen met een schedel op de tong in plaats van het portret van Stan Smith. De hak heeft details over de samenwerking en bevestigt het aangepaste ontwerp. Pharrell nam de Stan Smith tennisschoen en maakte het ... nou ja, een tennisschoen. De schoenen zien eruit alsof ze een tennisbal hebben gevild om hun bovenwerk te bekleden.

De schoenen zijn verkrijgbaar in groen, oranje en wit en gebruiken eigenlijk hetzelfde materiaal als tennisballen, het is een heel cool ontwerp, maar misschien niet de beste schoenen om te dragen in elk soort slecht weer. Pharrell weet zeker hoe hij de aandacht moet trekken in de sneakerwereld, hoewel hij er vrij nieuw in is. Je zult ook zijn speciale adidas predator logo op de hiel vinden ter vervanging van de adidas en Stan Smith handtekening. Pharrell en adidas moesten een verklaring afleggen voor hun eerste release, en het "Solid" pakket deed dat zeker. Dit pakket was niets overdreven, maar dat was precies wat werd verwacht omdat Pharrell zo'n andere stijl heeft dat zijn trappen niet gek adidas slippers hoeven te zijn.

Het pakket werd geleverd met zwarte, blauwe en rode kleuren. Het tongembleem bleef hetzelfde, terwijl de hiel er anders uitzag. Veel topnaamontwerpers hebben hun eigen persoonlijke touch op de adidas Stan Smith kunnen aanbrengen. Club 75 verliet de Stan Smith min of meer met zijn originele colorway terwijl ze het groen verruilden voor zwart. Het grote verschil is de "Club 75" die langs de bovenkant loopt en het logo dat wordt ingewisseld voor het klassieke Stan Smith-logo, en de binnenzool wordt vervangen door een aangepaste binnenzool door Club 75. Adidas deed het juiste door een van hun geliefde silhouetten naar de Japanse ontwerpers van Mastermind.

Uiteindelijk werden er ongeveer 20 kleuren adidas falcon gemaakt (destijds een astronomisch nummer voor een kenmerkende schoen, maar nu doen alle merken dat blijkbaar voor hun kenmerkende releases), waarvan veel in extreem beperkte hoeveelheden vallen. Het is waarschijnlijk nog te vroeg om na te denken over het terugbrengen van deze, maar als ze alle licenties weer kunnen krijgen, zouden sneakerheads en hardcore drie strepen verzamelaars allemaal graag een tweede kans hebben. De adidas SL 80 maakte in 2010 een comeback , maar met de schoen die volgend jaar zijn 35-jarig jubileum viert en met een hernieuwde belangstelling voor de schoen grotendeels.

Voor de recente Packer Shoes-samenwerking waarin de EQT Running Support werd verfraaid met blauw, rood en goud van de SL 80, zal een nieuwe doorstart in 2015 waarschijnlijk niet het ergste ter wereld zijn. Een andere schoen die al een retro release (verdorie, je kunt ze nu kopen als je op de juiste plaatsen Google), ze moeten het opnieuw doen, omdat het belangrijkste probleem dat ik heb is dat de "retros" niet de volledig op de jaren 80 lijkende Ivan Lendl-kat hebben insigne op de tong van de schoen. Het beste deel is dat het een logo is dat niets te maken heeft met de initialen van Lendl, een praktijk die een luie basis is geworden van de exclusieve spelers en kenmerkende schoenen die je vandaag ziet.

Toen Flyknits voor het eerst in de wereld werden geïntroduceerd, was ik een gelovige. Toen Nike adidas schoenen dames Lunars en Flyknit samenbracht, zei ik ooit dat als ik de rest van mijn leven maar één paar schoppen kon dragen, het de Lunar Flyknits zou zijn. Dus stel je mijn vreugde voor toen ik hoorde dat adidas Primeknit ging brengen naar hun geweldige Boost-technologie. Als ze maar evenveel zouden kosten als een paar Lunar Flyknits in de uitverkoop. Natuurlijk, het is een beetje raar dat adidas voetbalschoenen zou maken voor moederdag wanneer het voetbalseizoen nog niet over een paar maanden begint, maar moeder ain wacht niet precies op jou, Bild vooral op haar dag, dus ik buig me voor deze.

Zurück zu „Fragen/Anregungen/Fehlermeldungen“